17/4/13

ΜΙΝΙ HAUL



Γειά σας κορίτσια μου ! 
Πως είστε ;; Πως περνάτε ;; Τι νέα εχετε ;;


Εγώωωω διαβαζω (πρωτοτυπο !! ) και η Selehna η καημενη πηζει και εκεινη .. Αφηστε τα .. Περιμενουμε το Πασχα πως και πως για να ξεκουραστουμε !!
Τελοσπαντων ..
Σημερα μετα το μαθημα μου εκανα μια βολτα στη πανεμορφη Eρμου (NOT) , ειναι γεματη πειρασμους και αντε να αντισταθεις .. Στη MAC δεν πηγα ακομη βεβαια , γιατι δεν εχω αποφασισει ακομα ποια κραγιον να παρω (δραμα και αυτο) .. Αλλα πηγα μια βολτα απο τα Hondos Center . Ο λογος ο αρχικος που πηγα ηταν γιατι διαβαζα απο μια blogger τη Beauty Nerd 
 και ειπα να τη δοκιμασω γιατι μεχρις στιγμης εγω με την Essence εχω μεινει αρκετα ικανοποιημενη και απο κατι δειγματακια της MAC BB Cream . Τη βρηκα στο Hondos , η τιμη της ειναι στα 7,49 και την εχει σε προσφορα μειον 1 ευρω . Πηρα τη μεσαια σαν χρωμα 
(δυο αποχρωσεις εχει ουτως η αλλως ) .

Γυριζωντας σπιτι αποφασισα να την επεξεργαστω , στο κουτακι της λεει 5 σε 1 ενυδατικη κρεμα ομορφιας , εμπλουτισμενη με μεταλλικα στοιχεια , προβιταμινη B5 και ελαφρυα καλυψη . Χαριζει στην επιδερμιδα ομοιομορφη οψη και βελτιωνει την εμφανιση των πορων , καλυπτει ατελειες κηλιδες κλπ , φωτιζει την επιδερμιδα αναδεικνυοντας το φυσικο της τονο , απορροφαται γρηγορα χαριζοντας ελαφρυα ενυδατωση , βοηθα στην προστασια της επιδερμιδας απο την ηλιακη ακτινοβολια τους εξωτερικους παραγοντες και την προωρη γηρανση με SPF 10 .
Oλα αυτα η Nivea ! Ενθουσιαστηκα που τα διαβαζα ολα αυτα ( θα σας κανω και σχετικο review σε καμια βδομαδα περιπου να τη χρησιμοποιησω πρωτα ) . Την ανοιξα και μυριζει υπεροχα , αυτο το αρωμα που μονο η Nivea εχει , η συνθεση δεν ειναι τοσοοο ρευστη  εβαλα λιγο στο χερι για να δω για το χρωμα και την ενυδατωση . Το χρωμα (σαν μεσαιο ) εμενα μου εκατσε καλα γιατι δεν ειμαι τοσο λευκη , αλλα σταρενια και παρατηρησα οτι οσο πιο πολυ την απλωνεις δεν ειναι και τοσο σκουρα για μεσαιο χρωμα . Τωρα η ενυδατωση ( αν και δεν ειχα κανει πληρη καθαρισμο , απλα ξεβαφτηκα κ ξαναεβαλα στο μισο προσωπο) ειναι ικανοποιητικη εως αρκετα καλη ( εχω λιπαρη επιδερμιδα και σε καποια σημεια ξηρη , στα σημεια που ειμαι ξηρη ενιωσα την ενυδατωση - στο μετωπο δηλαδη - στα υπολοιπα σαν να βαζω την ενυδατικη και να μου αφηνει μαλακο το προσωπο)  Αυτα για αρχη ! Νομιζω για πρωτη γνωριμια με τη BB Nivea καλα τα πηγαμε :))
Να σας πω ακομα οτι στα Hondos Center εχει προσφορες σε παραααα πολλαααα πραγματα οπως στην Johnson's εχει στη τιμη του ενος συν 1 ακομα ( ντεμακιγιαζ , τζελ καθαρισμου , τονωτικη λοσιον ) στα Pantene επισης 1 σαμπουαν συν 1 ακομα -80% ή αναλογα σε οτι προιον παρεις εχει συν 1 ακομα -80% . Και δεν το ειχα δει και πηρα 1  σαμπουαν και  μια μασκα μαλλιων που ειχα δει απο τη MariliasChoices1989 
που λεει μασκα επανορθωσης φθορας 2 λεπτων για βαμμενα μαλλια και ειχε πει καλα σχολια ! Και μου εδωσαν συν αλλα 2 προιοντα τα οποια και θα δωσω στη Selehna ! Τελος , ειχε προσφορα 1+1 δωρο στα Olay Essentials για καθαρισμο προσωπου και λεω αυριο να κανω την αποπειρα να δοκιμασω και κατι απο εκει (ειναι δελεαστικο !! )
Αυτα απο το Bougatsaki_Iw ( που πριν λιγο με αποκαλεσαν και σου - καινουργιο αυτο)

Θα τα πουμε συντομααα !
xoxo
Bougatsaki_Iw



1 σχόλιο:

  1. Βραβειάκι για σένα!Συγχαρητήρια!!!!

    http://bargainjunkiebybarbie.blogspot.gr/2013/06/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή