7/4/13

Testing some products part_2



SYNCHROLINE , OROFLUIDO & BB ESSENCE 

Γειά σας κορίτσια !
Τι μου κάνετε ;; Καιρό έχετε να δείτε νέα απο το Bougatsaki_Iw δεν σας παράτησε απλά ξεκίνησε το διάβασμα και είχε και προβλήματα με το laptop της .. Αφήστε τα !!! Ζω ένα δράμα :(( ..
Όπως διαβάσατε και στο τίτλο σας αναφέρω 3 εταιρείες , που ίσως τις 2 απο τις 3 να μη τις ξέρετε .. Η Synchroline ειναι μια φαρμακευτικη σειρα με προιοντα για το πρόσωπο όσον αφορά τη περιποίηση του, αλλά και κάποια προιόνται για το σωμα , και για όλες τις ηλικίες . Η Orofluido ειναι μια καλλυντικη σειρα για τα μαλλια όπου περιέχουν 3 έλαια : έλαιο Argan , έλαιο Cyperus και έλαιο Lynseed . "Μυστικά" έλαια που χρησιμοποιούσε η Κλεοπάτρα , οι Αιγύπτιοι , οι Φοίνικες και οι Βερβερίνοι .

Και ο λόγος που έμαθα για αυτές τις εταιρείες οφείλεται στον κύριο Κώστα Παπαελληνά , ο οποίος μου έστειλε κάποια δείγματα απο αυτές τις εταιρείες και θα ήθελα μέσα απο αυτό το κείμενο να τον ευχαριστήσω και πάλι για τη βοήθεια του .

Που λέτε , λοιπόν , ξεκίνησα για 1 βδομάδα να χρησιμοποιω τα δειγματάκια αυτά και έχω να πω οτι στο δικό μου δέρμα ( που ειναι μικτό λιπαρό ) είχαν φανταστικό αποτέλεσμα ! Και όχι δεν είμαι υπερβολική απλά παρατήρησα οτι το δέρμα μου έγινε πιο λείο και πιο καθαρό . Συγκεκριμένα , χρησιμοποιουσα κάθε μερα το face cleanser και για μετα το καθαρισμό χρησιμοποιούσα την Hydratime Plus με UVA protection που ειναι μια ενυδατική κρέμα και μπορείς να τη βαζεις και πριν το μεικ απ σου . Πραγματικα ενα θαυμα αυτη η κρεμα , αλλα κ ο συνδυασμος των δυο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ !!! Επισης χρησιμοποιουσα και μια κρεμα σώματος απο την ίδια εταιρεία που αφηνει το δέρμα ενυδατωμένο αρκετά πολύ ! Πολυ ευχαριστημένη !  
Και τώρα ας πάμε στην Orofluido .. Όπως σας είπα και πιο πάνω η σειρά αυτή περιέχει τρια έλαια και εχει μια πλήρη σειρά με σαμπουάν , conditioner , μασκα , elixir και σπρευ για πριν η μετα το χτένισμα .



Εγω δοκίμασα το elixir .. Απο που να αρχίσω ομως !! Απο την υπέροχη μυρωδιά που έχει , οτι θέλει τόοοση λιγη ποσότητα και κάνει τεράστια δουλειά , οτι δεν αφήνει λιπαρά τα μαλλιά , οτι μπορείς να το βάλεις η πριν λουστείς και να το ξεπλύνεις ή μετα το λούσιμο για να ενυδατωθούν τα μαλλια σου ;; ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ !!! Πάντως ναι ειναι πάρα πολύ καλό λάδι για τα μαλλιά , και μπορώ να το συγκρίνω με το Mythic Oil της L'Oreal ( ειναι πολυ καλύτερο το elixir ) , είναι στο ίδιο επίπεδο με τη σειρά της Kerastase Elixir Ultime !



Τέλος , έκανα και μια τοσιδάαα μικρή αγορά ( ναι έχω κάνει και κάτι άλλες αλλάαα σε άλλο post ) .. Πήρα που λετε τη BB Cream της Essence και εχω ενθουσιαστεί ( αν και με τις BB Cream δεν το είχα και πολύ ) με τη συγκεκριμένη τα πάω καλά !! Έχει ελαφρυά μορφή όπως πρέπει να έχει μια BB Cream , μέτρια καλυψη και πολύ ενυδατική(στο δικο μου δερμα τουλαχιστον ειναι αρκετά ενυδατική και τη βάζω και για βράδυ σε συνδυασμό με το μεικ απ μου )  , έχει δείκτη 30 SPF και η ποσότητα είναι 30 ml . Διαθέτει 4 αποχρώσεις , εγω έχω την 02 το natural και η τιμή της ειναι ΜΟΝΟ 4,95 ευρώ !!! 
Κάντε μια δοκιμή ! 
































Αυτάαα είχα να σας πω για τώρα θα ξαναέχετε νέα μου σύντομα <3 span="">
xoxo 
Bougatsaki_Iw

2 σχόλια:

  1. Ωω,την ΒΒ cream θα ήθελα να τη δοκιμάσω,μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το ότι έχει 4 αποχρώσεις!Συνήθως έχω πρόβλημα γιατί όσες βρίσκω είναι πολύ σκούρες! :/ Και τα υπόλοιπα φαίνονται πολύ ωραία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι έχει 4 αποχρώσεις κ πιστεύω οτι το 02 και το 03 καλύπτει όλα τα δέρματα ! Δοκίμασε τη κ περιμένω νέα σου !
    Bougatsaki_Iw

    ΑπάντησηΔιαγραφή